top of page

Blog: Hoe ik mijn 1ste app heb gemaakt.

vandaag wilde ik de dag goed beginnen en met de juiste app de juiste informatie krijgen.

helaas was deze app traag en met wachtwoord beveiligd.

ik had er genoeg van en toen viel mij de reklame pas op.

hier zag ik ook hoe de app gemaakt kon worden.

het eerste wat ik deed was deze websites opzoeken en aanmelden.

deze websites waren:

deze site, van

www.wix.com en http://www.mobincube.com/reference.php?hash=042096abec550793847528132db3d362

(Laat deze link heel zodat je je gratis kan aanmelden voor een app, en gratis deze info/handleiding/blog geupdate word door het goede woord voort te zeggen en elkaar helpen, met dergelijke blogs.)

nu maar eens eerst uitproberen om de app en de wix website te lanceren.

(stay tunen/wordt vervolgd)

voor meer nieuws over mijn libro app Blog..

(of email me op libro@live.nl)

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page